Friday, October 10, 2008

Scary Thing happened !!!


(With spectacles)
Today I will write my post with Chinese...
It had been long time no type Chinese already,
want to try it,
plus today one scary thing happened in school...
I quite angry when i heard that!! and scary too...

今天就像平時一樣去學校,
今天比較遲一點,因為我遲起床,
因為我的家和學校很近的關係,
聽到說今天要上週會,我這個懶惰的人就故意慢一點才去,等到說可以回班在去也不錯喔,但是我沒有這樣做﹐因為我知道我的媽媽也會一直催我的,
當我一踏進校門前,我突然間聽到校長說叫那些同學早來學校的不要那麼早進去課室了下一次﹐
我很好奇....後來,我就問我的朋友到底發生了什麼事情?她就告訴我校長說的...原來是那麼大件的事情,- (有女孩子被非禮)
我的心裡有點生氣還有一點的怕,我的心裡一直想,為什麼學校也會發生這種事情, 為什麼那個沒腦的非禮的人沒有道德的? 他是沒有事情做啊,跑來學校來騷擾女孩子,真的是,而且還那麼早,不在家睡覺嗎?走出來欺負女孩子....真的有夠令人討厭...我最討厭這樣的男子,你有可能破壞一個女人的尊嚴﹐是多麼的不好﹐希望可以快點把這種人捉起來﹐不要在讓他去傷害無辜的人.... 女孩子們,記得要小心謹慎一點... 我祈禱上帝能保祐我們全部每一個人, 每一天都能平安的度過每一天, 還有開心的, 因為我知道主每天都與我們同在守護每一個人...
In Jesus name, Amen.

10 comments:

enfeeliew said...

hey girl...better be careful ya....

❤Kwang Ling❤ said...

hey, ur chinese....

is, is, is good..(for not studying chinese for 4 years)
u freaked me out, i dono ur chinese is so *thumbs up*..
i may lose if compare v u..

natalie said...

haha..xing hao my chinese better than u a bit la..blek..but i stil get ur point geh...be careful ya girl~if saw those stupid gur jz kick their ass..

roujin said...

ya lo...
hehe
kik da man de XXX..
let him x giv birth..
muaahahahhaa

Kai Xin@ShayLee said...

woohoo~~here i am~..haha...your work..erhmm...still not bad la..at least you're so hardworking..jia you!...lol...haha..i can understand why ling felt regret for her comment...wakaka...

Mashi said...

walao the guy throw our guys d face lar.....
izzit so fun molesting ppl???
well i dont think so....
hope the person will be caught send him to jail....
becareful ya :)

Mad Mad =) said...

i wll becareful.. u all too...

欣 薇 said...

hmm..
以后抓到的话,
集合全校的女生一人给他打个两巴掌
好像不错哦~
让那些N年没有打人的女生好好发泄一下也好~
^______^

❤Kwang Ling❤ said...

yea, kai xin... u knw me.. ahem.. XD

小业 Fonman said...

那家伙的背影听说像山母